torsdag 16 juni 2016

Närproducerat

Bild 158. Tema: 213. Närproducerat.

5 kommentarer:

  1. Så fint mot den vita bakgrunden plantorna gör sig. Det gula ger en snygg färgklick mot det gröna i plantorna. Så gott det smakar när det är närproducerat. Inget som slår det.

    SvaraRadera
  2. De närproducerade ser ut att växa och frodas bra! Måste erkänna att jag inte är så bra på växter, så vad är de för sort?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är körsbärstomater som jag har i krukor i vårat uterum. Jag provar det i år istället för att ha dem ute. Det blåser mycket hos oss...

      Radera
  3. Det är väldigt kul att odla själv. Tyvärr har jag inte satt något i år, jag får njuta av er andras här istället.

    SvaraRadera
  4. Mmm, egenodlade tomater är bland det godaste som finns :)

    SvaraRadera