söndag 10 januari 2016

Vinterväg

Bild 12. Tema: 345. Vinterväg.

10 kommentarer:

  1. Så fin bild! Det röda huset gör sig så bra i allt det vita.

    SvaraRadera
  2. Vacker vinterväg! Fin komposition och härliga färger. Gillar speciellt det lilla röda huset vid vägens slut!

    SvaraRadera
  3. fint! just dom här rena fina vägarna saknar jag nu när jag flyttat in till stan från landet. och dom sköna promenaderna. tack för en bild som jag kunde drömma tillbaka i.

    SvaraRadera
  4. Vacker vinterväg och fint med det röda huset som lyser upp:=)

    SvaraRadera
  5. Vackert vitt! Vintern gör sig så bra på bild, måste nog ut och fota lite ute tror jag.

    SvaraRadera
  6. Vacker vintrig bild. Härlig blå skymningston.

    SvaraRadera
  7. Underbar väg. Jag vill också ha en sådan vinterväg. Men idag har det mesta slaskat bort här dessvärre.

    SvaraRadera
  8. Fin vinterbild och -väg :)

    SvaraRadera
  9. Vacker vinterväg... gillar att du låter en människa gå där.

    SvaraRadera