tisdag 26 november 2013

Promenad

LG och jag tog en promenad när jag kom hem efter jobbet. Man får snabba sig om man ska hinna ut innan det blir mörkt.
 
 
Vi gick ner till "lilla badberget", där var bryggan upptagen för vintern och det blåste kallt. Solen höll på att gå ner så det var väldigt fin på himlen. Kameran kan inte göra det rättvisa,  det var mycket vackrare i verkligheten.

Vi gick tillbaka efter stranden och i viken höll isen på att lägga sig och det kanske inte är så konstigt eftersom det var 7 grader kallt i morse.

Jag tänkt att jag skulle hinna gå Laketorps rundan, men när jag kom till Vasstorp kände jag att nu är det nog dags att vända. Det blir mörkt så väldigt fort, och det kändes inte kul att gå där alldeles själv i skogen. Dagarna blir så extremt korta, men nu är det ju bara en månad kvar innan det blir ljusare igen, så det är väl bara att härda ut...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar